Reklama na těle
Za mých mladých let to byly většinou hudební skupiny, či zpěváci. Pokřik, kam se na mne hrabou, já mám tričko s Abbou je snad známý někde ještě dodnes.
Ovšem ABBA byl komunisty „povolená“, takže se moc nenosila, zato americké skupiny komunistům pod nos nešly, a tak se prostě nosily. Deep Purple, Led Zeppelin a podobně, jo to byly hitovky a holky braly na kluky jedině v takovém tričku.
V dnešní době jsou to spíše kšiltovky, ale už bez hudebních skupin.
Doba se změnila, všechno je jiné, i ty reklamy.
Reklamní trička však zůstala a asi ještě hodně dlouho zůstanou. Najdeme na nich nápisy skutečně různorodé. A proč ne? Pro firmu jako takovou je to reklama levná a vidí ji spousta lidí, pokud si ovšem řečené tričko nepověsí někdo doma na hřebík a nenechá jej tam až do své smrti.
Proč by si jej však tedy kupoval, ptáte se a ptáte se dobře. Uvažte však, že si jej koupit nemusel, mohl to být pouze dar.
Taková trika, ať už mají reklamu na cokoli jsou stále vděčným kusem oděvu, protože jsou nenáročná, laciná a péče o ně je minimální. Znám jedince, kteří, než aby jej vyprali, tak jej rovnou hodí do nádoby na odpadky a jiní jej použijí na hadry k utírání.
Pokud však chce mít zadavatel reklamu kvalitní, musí se starat. Výrobce pak musí dbát o kvalitní výrobu, aby reklamní nápis nepouštěl barvu, nebo aby vůbec po prvním či druhém vyprání nezmizel úplně. To by asi byla moc špatná investice pro zadavatele.
Kdysi trička nosila jen mládež, u starších lidí to nebylo takřka vidět. Dnes tomu již tak není a vidíme je skutečně skoro na každém. Proč, to je zdůvodněno výše. Nosíte tento kus, nebo spíše kousek oděvu také vy? A chtěli byste mít třeba tričko se svou vlastní reklamou? Třeba jménem, nebo se svým podnikem, či prostě jen tak? Nuže, můžete, a to velmi kvalitně a také velmi rychle. Jen klikněte na odkaz zde v článku a ihned se můžete na webu podívat kam máte volat. A volejte.